Click here for Myspace Layouts

Thursday 1 March 2012

aku yang dulu dengan sekarang

hai all :) boringg nya aku tok . dah aku tok tgah knak repak mama aku . malas aku maok dgar glak . mun aku melayan kelak, payah juak . bgus aku dgar, diam and update blog . erm . aku maok cerita pasal isu BEROLAH tok . hmm , aku tok ada berolah dikittt . erm, aku tok bkan lah bait glak eh eh eh . aku tok lah palinggg jaik eh eh eh . erm . adku tok berolah nang dari dlok . jgan tgga aku mcam tok . aku tok bkan nya lemah lembut koh . aku tok kasar orgg nya . haha :D dolok nak, aku tok pernah main batu . yeahh! satu pengakuaan . aku start main batu dari aku form 1 . hmm , aku juak jlan barang babah aku . babah aku lah ngaja ea . haha . sikda la . babah aku pun sik tauk aku main brang time ea . aku tok cuma jalan barang nya . mean nya, aku jual brg2 babah aku . herm . aku tok pun kaut merokok dlok . aduhh . payah lah aku moak pdah . aku juak anak kurang aja dgan mama aku dlok . haishh . rosak lalu lah aku dlok . payah maok odah betapa berolah nya aku . aku mala ajk keluar . sik renah dirumah mcam babah aku juak . hahahah . aku an babah aku tok sama ajk sebenarnya . erm, susah lah aku maok pdah eh eh eh . kehidupan kmk org sekeluarga tok lain dikitt . babah aku tok ada berolah kit beh2 lagik part main pompuan ea . aduhh . nang lihai lah . haha . eh eh eh . aku mlas moak cerita sal family aku eh . sbb tok sal aku bah . bkan family aku . sorry . tapi nak , aku jd daktok tegal family lah . biasa lah . mama aku rock , babah aku pun sama . palak gila lah jadi nya aku tok . akku tention sebenarnya diat family lain happy bah . sik mcam fmily aku . yalahhh aku jadi cmtok . ermmm . dlok aku tok salu juak jaga pub babah aku . ermm . laik sekolah aku jadi bonzer nak ? haha . olehh babah aku lah ea . dolok, aku kan diam kuching . babah aku nang org terhormat lah konok nya tek . so, aku pun sama juak . sikda orang berani ngan aku . eksen lah . haha . paloii ! aku dlok kuat minum juak . adohh . tapi, sigek ajk aku sik oandei . bergerek . hahahahahahaha :D nang sikpandei bergerek bah aku tok dlok . iyerrrrrrrr ! aku gago dgan gaok aku bah . ada org maok dgan aku tapi aku sik layannnnnnnn pun . hihi . aku berolah sampei aku forrm 5 . time lepasan ea nak, baru aku ada okay sikittt eh eh eh . sbab aku dah sik main barang, aku sik minum, aku sik jlan barang lagik and merokok pun jaranggg udah . haha . aku pun dah start pandei bergerek time ea . wiwittt ! :* :* hahahahahaha . steadyy lah aku nak nak nak . yeahhhhh! tapi sigek perangei aku sikdapat buang . sik renahhhh dirumah . aku tok maok jlannnnnn ajk ajk . haha . sampei kinek lah . tapi, kinek udah jarang . pandei juak aku renah kat umah udah kinek . yer yer yer . hahahahahahha . aku bersyukor lah aku ada perubahan di 2012 tok bah . walaupun sikitttt, tapi okay lah . lakk insylahhh, sikda lagik perangei aku cmtok . berdoa ajk aku tok bgus kelak eh eh eh :D aku sik maok berannntuuuuuuuu cmtok lagik bah ehhhh . aku pun maok jd baitt udah :( tapi nak, apakan daya nafsuuuuuuuuu tok bah . yalah manusia . dikuasai naffffsssssuuuuu ! :'/ payahhh nkkkk kan ? yalah ku mdah tek eh eh eh eh eh . sikpa la . aku akan try kurangkan nya . ney tauk lmak3 lak aku oandei berolah 100% nakkkk . alhamdulillah lah kakyaaaaaaaaaaaaaaa :') dolokkkk aku tok sik lah tomboyyyy tapi aku tok kasar and lasakkkkkkk .tapi now, aku tidak lagi . jadi minah pink udah . haha . kenangan burok aku time zaman aku gaok dolokkkkk nak, aku pernah buat kes paling beratttttt . kes polisss . aku pernah pukol biak pompuan 3 org, miak laki sorang gerek salah sorang miak popuan ea tekkkk sampei cedera parahhhhh . sorg masok ICU . sik gila apa aku dlok . kinek aku taubatttttt udah . sikmaok aku kerja cmya lagikk . gelik udah aku . yerrrrr . aku moak berbunga2 udh nktok eh eh eh . hahahahahahahahah :) cukuppppppppp lah . dolok2 sekarang aku maok jadi orang bodo nok pakei pijak palak ajk . aku pun maok merasaaaaa aku dibawahhhh udah bahh . boring di atas ajk ajk . haha :D okayyy lahhhhhh . sampei sitok ajk lahh storyy aku tek oh . nktok torg menaaa2 dah tauk siapa EDAH OH EDAH sebenarnyaaaaaaaaaaaa :D ini lah aku sebenarrrrrrrrnyaaaa .



* terima lah aku seadanya walaupun aku pernah menjadi sampah masyarakat yang tidak berguna . setiap manusia melakukan kesalahan dan akn berubah satu hari nanti . begitu juga aku . :) aku tidak mahu masyarakat sekeliling membenci aku hoooo .

- beri aku peluang dan kesempatan untuk aku berubahhhh . terima kasih all sudi berkawan dgan diri aku yang tak seberapaaa ini . terima kasih banyak2 ;3


# dulu hobiku membuat kerja yang tidak berfaedah tapi sekarang aku mempunyai hobi baru iaitu UPDATE-ING BLOGGER ;3 syukurrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

No comments:

Post a Comment