Click here for Myspace Layouts

Tuesday 27 March 2012

sakit hati

hai hai hai . lmak ya aku sik update blogger aku tok oh . hmm . biasa lah . aku kinek bz ngan laki aku bah . hahaha :p yerrr . mintak pujik . ya baruk nya . hmm , aku maok update about sakit hati tok oi . hahaha :p apa nok disakit hati aku oh ? ada lah ya . hmm . tok bah . aku nak sakit hati bila terkenang dgan olah sam dgan aku dlok . adui . nang menyakitkan hati aku lalu lah eh eh eh -.- . susah maok aku lupak bah . sakit lalu lah hati aku sampei kinek mun torg maok tauk . uhh --' ingat aku nya ambik kptusan sikmaok kontct ngan aku 3 hari . oh, kantoi 3 hari berturut2 nya klua dgan naa na ya . adui . maok ko si carta hati aku drikpun mdah ngan aku . sik cilaka apa aku rasa . aku sik disuroh nya kelua . nya ? hmm . steady . aku maseh sakit hati nok SIK KAN PERNAH TERUBAT . nya sik tauk apa rasa aku time ya . adui2 . dah daah siap berbeli cincin sama lagik ya . sik steady apa ya . time kmk org bergerek nya dpat sama cincin dgan Naa Na ya . huii . pnas hati aku tiap kali aku diat cincin ya . aku sanggup buang cincin aku dgan carta hati aku demi nya . tapi nya ? hoi hooi . time bergerek bebeli cincin sama . ko sayang dgan nya kah ? mun ko sa ko sayang nya, bgus ko putus ajak ngan aku . aku carik laki laen nok bena2 maok sayang aku bah . sik aku muang masa merik hati aku untok org yang sik sayang aku seadanya bah . ada pham ko kah ? hmmm ? sial oi . aku maseh sakit hati . sik kan ku maafkan olah kau ya walaupun ya hal lmak . ko ingat senang kah maok buang lam palak otak cmya ajk mun dah skit hati . heh! sialan lah lu duak olang . cmya takduak mlah aku . mun aku tauk, bgus aku still contact ngan carta hati aku nak nak nak ? sam mdah nya sikda cntct lalu ngan Naa Na knek . ohya ? boleh cayak kah ? aku rasa nak, asal kita duak maok jumpa and kelua sama nak,, mesti ko dlete text laen bah . nok ko tgal text nok sik guna and text aku . sik mungkin bah ko sikda text org laen . huh! trict bugis bah . aku sik suka knak kemeh org . sam lah paling byk ngemeh aku tok . tapi aku sabar . aku mlas maok blas blid . sikda hasel . yah! susah aku maok percayak dgan kau kinek mun ko mok tauk . yalah aku selalu nuddoh kau nok mcam2 . sbab aku susah maok percayak ko lagik . sakit lalu bah hati aku knak plah ko cmya dlok . ya baruk sial naaa ... damn berabis . sik apa . kali tok aku berik ko peluang ah . sekali lagik ko knak tauk, sik ku nggu kau lagik . banyak lagik laki laen nok handsome dpat ku gerek u . carta hati pun ada bah nak ? apa susah . hahaha :p nehh! aku nang anti ngan pengemeh eh eh eh . pangai ku knak kemeh . sikpa . dunia berputar . lek luuuuu !!

# sakit ati aku tok nak sik kan pernah pdam dlam hati and otak aku tok . so, boh pikei aku dpat memaafkan torg senang2 cmya and aku sik kan dpat percayak dgan kau lagik . sekali aku udah knak cmya, sik mungkin ko senang2 maok dpat kepercayaan aku lagik bah . no way! -.- and one more things, apa torg maok tapok2 . sepandai2 tupai melompat, pasti gugok tanah juak you . sikperlu berlakon torg sia . sik suka ku ngga . mcam cibai bah . hahaha :p nah . kan jaek udah mulut aku . hah! ko mdah ko sanggup nuang cincin ya dpan mata aku nak ? okay . aku tggu ya bosss! jgan berkata-kata ajk udah lah nak . i sik suka . hahaha :D i tggu . offfttt!!!

No comments:

Post a Comment