Click here for Myspace Layouts

Thursday 1 March 2012

Carta Hati

hai hai hai . edah is here . yaw3 . boring berabis eh eh eh ;D herm . maok update blog lolok eh eh eh . pujik2 kmk lolok :* :* :* haishh . haha . aku maok meloya dgan torg tok . aku nak pernah ada carta hati . yer yer yer . seronokkkk lah cerita aku tok eh . erm . myb bagi torg sik best tapi bagi aku best lah . nya lah kenangan aku eh eh eh . aku happy bersama nya . yeah . cmtok kisah nya . nya bermula dari warung puteri . yerrr . haha . time ya, ijan ajak aku pergi jlan . main shisha dgan sidak kawan nya . aku sik knal glak an kawan2 nya eh eh eh . aku bertemu an sidak di sia lah eh . aku mula knal dgan arip, isz, awang, and si carta hati tok tek . haha . yer yer yer . maok tauk kah sapaa carta hati ea  tggu lok . aku belum abis cerita lagik . lalu maok tauk sapa carta hati aku ea . yeahh . start ea lah aku mula rapat an sidak ea termasuk si carta hati . malam ea , aku lagik ingat si carta hati pakei baju warna ijo mlam ea eh eh ehh . haha :D yer . aku mala ajk tgga nya start dari ea eh . waseh . sweet lalu muka nya . sampei aku angau berabis dgan nya time ea . hahahaha . sik terkata lah aku angau an nya time ea eh eh eh . hahahahah . gilaaa . sampei kan aku boleh senyum2 kedirik tiap tiap ari . kau ada ? sik ada . yalah first time aku rasa aku angau gila babi dgan orggg . aku pun mcam sik cayak dgan pasaan aku time ea eh eh . aku rasa yalah pasaan aku palingggg pelik aku pernah asa . hahahahahahha :) yeahh ! start sidak ijan tauk aku sukkk berabiss dgan si carta hati tok tek, lalu sidakkkkkk plentey2 ngan aku eh . malu aku bah . eshh . hahahahahahahahahaha :) paling suka plentey aku time ea si arip . haha . nya ea lah beria2 maok aku dgan si carta hati ea . hahahahaha . nya paling sokong aku . yerseh . aku berterima kasih dgan nya ea . sik sanggka bah dlam diam si carta hati pun ada simpan perasaan juak dgan aku . nya pun angau juak pduhal . hhahaha . gilaaa berabissss lah time ea . aduh2 . asal kua sama ajk, malu2 lah mekduak maok bercakap . mesti sorg tgga pat lain, sorg tgga pat laen . hahaha .steady lah . ngegehhh aku lolok :* :* lmak2 pandei meses2 ndahh kmk duak tek . tapi nak, nok bodoh nya time ea , tegal angau kmk duak, masing2 lupak ngan gerek masing2 . haha . aku lupak ngan gerek aku, nya lupak ngan gerek nya . hahahaha . kmk duak mala ajk bertemu . yer yer yer . aku sanggup pergi pulo hampey tiap2 hari tegal maok tgok nya eh eh eh . hahahaha . steadyyy . ahahahahah :D ya nama nya cinta berabisss lah . lam post kt fb, masing2 main post pasal antara masing2 tapi sikda org sedar . haha . lamak2 nak, kantoi lah pasal kmk duak tok suka sama suka dgan gerek nya . twew! hahahahahahahahahahaha :) gila berabis lah eh eh eh . huhu . sampei nya an gererk nya break . aku asa bersalah time ea tpi, gerek nya pun terkantoi juak time ea . yalah aku sik bpa asa bersalah bah ehh . haha :D yerdehh . tapi lamak2 lepas ea nak, aku ngan nya lalu lah biasa . and aku cuba untuk lupakan nya . aku maok menjalani kehidupan aku dgan gerek aku ajk and aku sikmaok kaco idup nya . so, kinek aku ngan nya dpat berkawan seperti biasa . tapi nak, bulak juak aku tok sik sangkuttt bila jumpa nya and tgok nya . hahahahaha . susah bah lupakan nya eh , sbb nya lah molah aku angau berabiss . orang first lah ea . untong kauuu . apakah , kau sik kan aku lupakan kau . kita tetap kawan tapi kau jgan lupak yang kau sik kan keluar dari CARTA HATI tokkkkk ;') aku akn simpannnn ajk kau dalam carta hati aku tok eh eh eh eh eh eh eh :* :* :* wiwit . <3 i love you lah carta hati . eh eh eh . lupak aku nak mdah siapa nya tek nak . tok ku mdah la .



* carta hati yang aku maksudd kan ialah Mr.Wady :)

shuuttt! ya dolok la . kinek wwe just friends hooo . jgan salah sangka yaa! :D aku pun udah ada kehidupan aku sendiri with Isham Mohd or known as Sam . hihi . sorry :*

bah bah bah . lelah udah otak aku tok taip menaip tok . haha . lagg udah tok eh eh eh . aha . okay lah okbye ! wiwit :*

1 comment:

  1. lalalalalalala :D aku suka cerita aku tok walaupun sik beraba best , janji aku ada cerita . wee

    ReplyDelete