Click here for Myspace Layouts

Monday 27 February 2012

cinta dulu kala yaw ;3

hai hai hai . kmk maok uodate blog jap eh eh eh . tengah boring berabis kmk tok . haha . apakaha ! haha :D steady lah . hihi . kmk nak teringat cerita lama lama dulu . so, aku teringat juak lah cinta dulu kala . wiwit ! haha . aku pernah mencinta and pernah dicinta . bagi aku lah nak, aku lebih suka dicinta daripada aku mencinta . knak ? sbb mencinta menyakittt kan . kalo dicinta, best lah . aku rasa dihargai selalu . haha . nya sanggup polah apa ajk dami aku walaupun aku tok sik berapa melayan nya . haha . aku pernah temu org nok mena-mena mencintai aku . nya sanggup berubah demi untuk bercinta dgan aku . yodehh , haha . suk aku bile terkenang nya eh eh eh . haha :D yer yer yer . sukkkk ku lolok :* :* aku pernah dicinta lelaki yang bernama Mr. R . aku suk berabis lah . tapi nak , aku tok mintak pujik maok berolah . aku tok sik berapa melayan nya . tedah nya ae . uhu . aku rasa bersalah bila terkenang nya balid kinek tok . hmm . kalo lah aku diberik kesempatan dgan nya blid, mmg aku sikmaok mensia siakan nya lagik . aku maok tebussss semua kesalahan aku kat nya . tapi, yalah . aku sik pernah ada peluang untuk bersama nya balid . nya pun udah ada tunang . so sadddd kan kan kan ? herm . aku pasrah dgan segalanya . aku try lupakan nya tapi ternyata mmg susah maok lupakan nya . selepas ea, aku bertemu lagik dgan sang pencinta yang keduak ! Mr. A . hahaha . best lah dgan ny tok . nya tok sporting lalu lah dgan aku . nya besttt lah . pernah kah torgg diat org laki sggap grek dgan aku den nya tgga aku grek dgan org lain dpan mata nya . nya tolong anta aku lagik ea . sik pernah nak nak nak ? erm,, aku pun terseedar kinek bertapa nya sayang and cinta dgan aku . best kan . hmm . kinek aku dgan nya udah sikda papa sbb aku tinggalkan nya demi org nok aku maok . konon nya aku sikmaok lukakan hati sesiapa lagi and aku ambik keputusan tggalkan nya . bodoh kan aku tapi menaa laaa . aku sikmaok sakitkan hati nya lagik eh eh eh . sian aku tgok nya ea . huu . kdak org bodoh ajk aku plah nya . aku sik snggup tgok nya derita lagik . nya terlalu byk berkorban untok aku . nya mengingat kan aku dgan sik Mr.R tok tek . uhuh . tapi nak , mun torgg maok tauk Mr.R ea lah first love aku . lamak alu aku bergerek dgan nya dlok . yalah aku pdah, aku tggu nya kembali kat aku pun sik guna . aku sik kan dpat lagi . apa boleh buat . nasik dah jadi bubur . aku bkan apa . aku maok buktikan kat nya aku bkan edah yang dlok . aku edah yang baru aehhh ! tuhan sik berik aku kesempatannnnnnn :( sikpa la . apa yang aku ada dpan mata kinek tok, aku akan cuba hargai . Mr.A, aku tauk aku tggu aku . aku tauk bertapa nya kau sayang aku . aku pun rasa macam ea juak eh eh eh . kau bwk aku blid dgan kau . bkan aku sik maok . aku tkut . aku takut maok lukakn kau sekali lagikkkk . aku sikmaok semua ea terjadi lagik bah eh eh eh :( sikmaok lalu aku . sbab aku bkan edah dlok yang torang knal dlok . aku new edah ! wasehh . mena lahh oi . aku sayang korg yang mencintai aku . torg buat aku sik tkut maok bercinta balid . lebih2 gik Mr.R . kau lah org pertama buat aku berani bercinta blid . aku respect ngan kau . kalo suatu hari kau maok blid dgan aku, aku akan cuba tebussss semua kesalahan aku dgan kau . mcam ea juak dgan kau Mr.A . sik lmak gik nak,, kita duak pun speacial date . hmmm . suk ku dlok . yer yer . haha . tapi nak , mun antara MrA dgan MrR, lamak lagik aku grek ngan Mr.R eh eh eh . byak lagik nya korban untuk aku . tapi nak, jodoh sikda , apa boleh buat nak . Mr.R and Mr.A, aku nak mdah lah ngan taduak, mun jodoh sik kan kesineyyyy :) tapi, aku sik tauk lah apa maok ckap nktok . korg ada hidup torg masing2 . mcam ea juak aku . aku pun ada hidup aku dikpun eh . so, layannnnnn ajk lah :/ hmmmm . sampei sitok ajk lah . lelah udah aku nulissssss blogg tok . hahah . okbye .

hye you two : jodoh takkan kemana . cuma masa yang menentukan segala nya . takdir ditangan tuhan . kmk maok mintak maaf banyak2 ngan torg sbb kmk dah byk nyusah kan ktk duak and byk nyakittt hati torg :( edah mintak maaf glak2 oh . i love you two ! hye ex, i miss you :) hihi .

- bkan bermaksud aku tamak. sik slah nak mun aku love duak2 . haha :D yer yer yer . ituu semua cerita lama kan kan kan . ignore it :) offttt okbye!

# picture is new me in 2012 and l got my new attitude . haha , freakk !

No comments:

Post a Comment