Click here for Myspace Layouts

Friday 24 February 2012

whatever i do

hai hai hai . nothing to display . such a boring day . bored bored and boreddd ! arghh . what i'm gonna do hoe ? haha . updating blog . actually, this is my second account . lmak lamak aku berblog nak, aku still bebal bah pakei blog tok . aku heran miak kinek best lalu ajk berblog . kcak2 ajk blog sidak . sik kdak blog aku bah eh eh eh . blog aku tok hambak lalu ajk upa nak . haha . sik kcak lalu ajk . tapi nak , aku still suka maok explore how to use blogger :) aku sik akan putus asa bhe . sik kan org dpat, aku sik dpat nak ? aku suka tggok blog orang bah . aku suka tggok sidak how sidak express apa yang sidak rasa dlam blog sidak . haha . aku suka tggok gne upa blog sidak . seberapa kreative nya sidak :D yer yer yer . haha :) steady la eh eh eh . hihi . ne tauk aku ada study something dari blog sidak nak nak nak ? haha :D ea boleh menjadikan aku lebih pandei maok pakei blog . haha . aku tok ada butak it kitt . yer yer yer . mcam bena ajk . mun aku butak it terus, tekan button tok pun aku slow . sikda aku berfcebok segala nak nak nak ? haha :D mena sik cita aku tok tek ah ah ah ? haha :) aku maok perkenalkan sapa aku lolok eh eh eh . kmk EDAH OH EDAH . yer yeer . haha . hai hai hai ktkorggg :* :* :* muah muah muah ! iyerrrr . kamek sik cantik bah kan kan kan ? sik sempuna gilak, sik secute glak and sik sebait ne . hihi . atas ea pic kmk masa raya taun lepas . haha . menderrkkk upa muka kmk lok . yeah ! rock bah aku kan ? haha :D kmk minah rempit yang bodoh dan tongok . kmk peminat fanatik AVRIL LAVIGNE . kmk minat nya dari kecik . minat lalu lalu lah eh eh eh . hihi . nya pun poster nang penoh lalu ajk lam blid kmk . dari kecik sampei besar kmk simpan . impian aku nak ,, aku maok berjumpa dgan nya satu hari kelak . yer yer yer . berangan aku lolok ! wek wek wek . mun dpat, alhamdulillah . haha . mun sik dpat, diam ajk lah . tengok ajk lah lam tb keh . haha :D okalah . sampei sitok ajak lah . okbye! :)

No comments:

Post a Comment