Click here for Myspace Layouts

Thursday 23 February 2012

cerita si gadis.

hello. such a boring day rite? herm, better aku berblog lok eh eh eh. haha. herm, tok mesti korang heran berabiss lah apahal aku letak pict Isham Mohd or more known as Sam. aku nak cerita pasal camney aku boleh grek ngan sam dlok. torg mmg lah heran sbb before aku tok sik pnah juak maok bergaol dgan nya ea bah eh eh eh. mena kan? hm, aku mula knal ngan sam dr fcebok lah ya. mula nya tego aku lok lah. nya pdah aku lah nok gengster bwk motor apik time ya. haha. aok la. nang aku lah ea. tapi, aku sik perduli ngan nya. sbb aku sik knal lah aku sik dulikkk langsong ea. than, tetiba lah nya post lam fb, sapa maok fakerelationship ngan nya. so, aku time ya boring and datang gila, aku plah lah fake relationship aku dgan nya. semua kwn2 aku kamboh diat sbb sidak heran gne lah aku leh knal ngan sam ea tek. haha. ya ku pdah, fake ajk. tetiba lah, sam mintak nber aku than nya inbox nber nya. terus lah aku text an nya. nya bwk aku bergerek hari yang sama pdahal sik knal ya. aku atang gila, aku terimak ajk. haha. gila lalu nak. aku tauk nya plah gya sbb nya frust dgan empuan yang nya suka bergerek dgan laki lain. kawan nya dikpun. haha. aku pun frustt juak time ea. haha. yer yer yer. apakah mdah drik frustt. haha. aku bergerek dgan nya, sampei kinek lah. banyaak yang aku tertanyak2 dgan nya ea. hmm. korg pikei kau tok percayak berabiss kah dgan nya ya? sikda lalu lah. aku duak tiga, duak tiga dgan nya ea. sometimes, aku rasa aku tok pakei main nya ajak bah. aku sik rasanya serius dgan aku. lagipun, latar belakang nya pun aku jd was2. sepanjang kmkorg gerek lah, nya bkan maok layan aku glak tapi, aku tok ttp bersabar. bak kata kawan2 ku, aku tok mkan taik sam ajk. aok. sikpa. aku sbar bah. sik salah sabar ea. hihi :) byk org bercrita psal sam ea. byk org larang aku grek dgan nya. tapii, aku tok degil lalu ajk. mmg byak laki lain tapi nak, aku tok bodoh kit. pyah maok mintak lepas dari laki. aku tauk nya lagik mrngharap dgan seorg pompuan tok bah. tapi, aku diam ajk. aku tauk sidak salu cntact and salu kua sama. aku still diam ajk bah. emm. ingat aku time sam mintak kmk duak eboh cntct selamak 3 hari. sik disanggka aku nemu sidak duak empuan ea kua sama. 3hari berturut3 ea juak lah nya kua sama. sedih ku dolok. haha :D sabarrr ajk aku tok eh. byk dah aku sakit ati leh sam, tapi aku diam ajk. paling ku sakit ati, aku diat cincin ditangan sidak sama. hah! frust berabis lah aku. sikpa lah. aku tetap bersabar. tapi, mun ku dah ilang sabar, mmg kau lari juak dari idup nya ea. korang tengok ajk lah aku salu glak post sal nya, tapi sbnrnya, aku sik bahagia langsong eh. tok baruk torg tauk nak. ermm. susah bah. mun ada laki bgus maok dgan aku, mmg aku tggalkan nya, cewahh! haha. mcam ada sajaa kan kan kan. hahahaha :D steadyy lah word aku tok eh eh eh! haha. tok lah lumrah bercinta. knak sayang, knak main, knak bulak semua lah. just chill lah ohh. bwk hati gembira. paling aku sasak hati lah, nya tok sik oernah maok mengakuk salah nya. ya paling aku sik suka. benda nok dah terang2 dpan mata, still sikmaok ngakuk yalah sik best lalu eh eh eh. hahaha. sikapa aa. biar kan nya di atas dlok. what goes around, will comes aroud :) just sabar lahh aku oii. aku rela lok diplah kdak anak patong. piwitt! tggu masa tuhan ngato nya lak bah. sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatoh ketanah jua nanti :D hah! lega sikit aku meluah hati ku nok sedih tok lam tok eh eh eh . huh!! ^.^ senang kit lam hati tok! haha . okay lah . sampei sitok ajak lah. babaiiii.


# it's all about your attitude sam.beware with your bad bad bad attitude.

No comments:

Post a Comment